wtorek, 18 marca 2014

Spring walk with my dog


Jak wiecie mam kotkę więc z tym psem to tylko taka podpucha;) Ale spacerować spaceruję. Włączyłam kolejne kilometry w program moich zmagań o lepszą formę cielesną bo na tą duchową ostatnio nie narzekam (być może przez wzmożoną aktywność fizyczną właśnie);) W spacerowaniu pomagają mi wymarzone najeczki które otrzymałam w prezencie od Micha. Jejuuu jakie one są wygodne! Ludziska miały rację wychwalając je pod niebiosa;)

Nabyłam kilka fajnych produktów dzięki którym wracam do siebie po przesileniu wiosennym które mnie dopadło i o którym już Wam pisałam. Najlepsze efekty dają jednak ćwiczenia i witaminy z żelazem które popijam codziennie do posiłku.
Pomyślałam że może pokażę Wam wszystko w kolejnym poście, uzbierało się troszkę kosmetyków które całkiem fajnie się sprawują:)

Dzisiejszy zestaw to taki mój codzienny luzak gdy na dworze temperatura około 10 C. Słońca w pełni możemy się podobno spodziewać dopiero pod koniec tygodnia zatem nie rozstaję się z cieplutkim płaszczem. Na  szczęście mogłam już zrezygnować z grubego swetra na rzecz zwykej bluzki na długi rękaw.

No ok. Uciekam do swoich spraw i zostawiam Was z garstką zdjęć.
Ściskam**











płaszcz sh, bluzka sh, torebka PersunMall,
czapka H&M, okulary H&M,
buty air max '90



Foto  MICHU

53 komentarze:

  1. Świetne adidasy, mmmm, nike chciałam napisać. Jeszcze takich nie widziałam.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny płaszczyk i torebeczka ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny Outfit, nike sper, chcialoby sie w takich chodzic, a torebka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty świetnie się prezentują a jeśli jeszcze dodatkowo są wygodne, to cóż chcieć więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty! Zapraszam do mnie na nowy post ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, ja tez doceniam ostatnio wygode sportowego obuwia;) A maxy to juz prawie legenda..;)
    A mi sie podoba plaszczyk i czapa. Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw!!!
    Muszę sobie sprawić jakieś wygodne ,,adidaski".

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie adidaski w sam raz na spacery. U Ciebie 10 stopni, a u mnie jeszcze jest niestety chłodno. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Wygoda ponad wszystko! Napewno niedługo i u Ciebie słonko zagości!!!

      Usuń
  9. Swietna Torba:) wygladasz superrrr :)
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  10. sa rzeczy ktore sa poprostu dla Ciebie!o własnie ta torebka jest dla Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jakie masz śliczne adidasy!!!!
    W ogóle wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asia, uwielbiam Cię w takim wydaniu!!! Świetnie :) Chciałabym się zachwycić wszystkim po kolei :) I chętnie poczytam o tych wszystkich specyfikach na "pozimowy" ratunek :) Byłam po ten krem, o którym mi pisałaś, ale akurat nie było, więc czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super:) Postanowione. Następny post o pozimowej reanimacji;) Krem napewno dorwiesz a jak nie to pisz. U mnie są to kupię i Ci wyślę:)

      Usuń
  13. Bucisze masz przeurocze, chłopak ma gust, tylko pozazdrościć :) I ta torba mnie rozwaliła na łopatki, no czad normalnie hehe :) Chociaż ja też jestem kocią mamą, więc wolałabym taką kocią torbę :) hehe Czekamy na nev posta :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...kocią mówisz...muszę poszukać;)

      Usuń
  14. przecudowne są te air maxy! choruję na podobne :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż chce się zakrzyknąć: "jest zajebiście!" :]]]
    <3 uwielbiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny zestaw. Bardzo mi się podoba. Adidasy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. amazing look! you are gorgeous!

    wish you a wonderful warming week sweetie

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny rudzielcu wyglądasz bossko , Twoja torebka :-) rozwala :-) No i but love !!! Buziaki . Też jeszcze czapuche noszę ,zimno mi ciągle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słonko** Czapa nadal obowiązkowa, jestem zmarzluch. Zdejmuję ją dopiero powyżej 14C;)

      Usuń
  19. Hahaha adidaski w kwiatki :):):) no moja droga dałaś czadu !

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty suuuuper! Ostatnio też mnie wzięło na sportowy obów, kupiłam se białe "adidaski", ale żal mi je na dwór wyprowadzić, bo się zniszczą :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe!:) Miałam podobnie! Nawet stały w pokoju w widocznym miejscu tak że za każdym razem jak je mijałam to mogłam się nimi pozachwycać. Ekhm...to chyba nie jest normalne;))

      Usuń
  21. cudowna stylizacja !
    ahhh te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  22. buty i torba, to istne cudeńka kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty boskie! I wyglądają na wygodne na maksa. Torba tez fajna, wszytko cholera fajne. A płaszczyk bym ukradła....

    OdpowiedzUsuń
  24. W oko wpadła mi torebka, masz świetne włosy...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Torba i buty zachwycające. Cały zestaw bardzo do Ciebie pasuje. Wyczuwa się, że dobrze się w nim czujesz, a do tego świetnie w nim wyglądasz. Jak widać można pogodzić jedno z drugim. Serdecznie pozdrawiam.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Faktycznie w tym zestawie czuję się bardzo dobrze i swobodnie!

      Usuń
  26. Podoba mi się Twój letni zestawik, super wygodny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, u mnie wygodne buty ostatnio dominują nad szpilkami ;) Torebka słodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty są świetne choć siebie w takich nie lubię. I torba jest czadowa!!! Cały zestawik super wyszedł. Ja też czekam na cieplejsze dni. Już mi się zachciało kocyka i słoneczka. Sciskam Cię bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty są cudowne.
    Co do przesilenia wiosennego, też chyba muszę sięgnąć po jakieś witaminy, bo jestem nie do życia ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czaderskie buty! Zestaw i na moją pogodę ;) zapraszam do obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty i torebka świetne ! <3
    http://manequinss.blogspot.com/2014/03/sheinside3.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki ten płaszcz jest piękny!!!! Zakochałam się. A w połączeniu z airmaxami - love love! Kocham takie połączenia.
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  33. hehe szukalam tego psa na zdjeciach :D!!

    OdpowiedzUsuń